Divendres, 28 de Juliol del 2017 37º max. / 21º min.

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Ajuntament / Informació econòmica i financera / Presentació de factures

Presentació de factures

Des del dia 15 de gener de 2015, els proveïdors que han de lliurar una factura pels serveis prestats o béns lliurats a l'Ajuntament de Bell-lloc la poden presentar electrònicament en el format i condicions establertes normativament, o en determinats casos, en paper a través del Registre general de l'Ajuntament.


Com s'ha de presentar una factura electrònicament?

Per a la recepció i tramitació de factures electròniques, l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell està adherit al servei de factura electrònica del Consorci AOC, e.Fact que ha estat declarat per la generalitat de Catalunya com a punt general d'entrada de factures electròniques de la Comunitat Autònoma de Catalunya, d'acord amb l'article 6.1 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures.

Fent ús de la possibilitat que dóna la Llei 25/2013, l’Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell ha exclòs de l'obligació de presentació en format electrònic les factures que no superin els 5.000 euros (IVA inclòs). No obstant, qualsevol proveïdor podrà presentar factures en format electrònic sigui quin sigui el seu import si així ho desitja.

 

Per presentar una factura electrònica a l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell, des del dia 15 de gener de 2015 es podrà seguir l'enllaç següent:

https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=69


Quina informació ha d'incloure la factura electrònica?

La factura electrònica conté el mateix tipus d'informació que hi ha en una factura tradicional i que es transmet a través de mitjans electrònics.

Malgrat això, com a novetat, d'acord amb la disposició addicional tercera de l'Ordre HAP/492/2014, de 27 de març, i amb la finalitat de posar la factura a disposició d'òrgans competents per a la seva tramitació, tant a la factura en paper, com a la factura electrònica, que s'emeti a partir del dia 15 de gener de 2015, és obligatori incloure els codis corresponents a les unitats administratives participants en el procediment, és a dir, l'òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora.

La relació dels codis DIR3 de les unitats administratives de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell són els següents:

Codis DIR3

Òrgan gestor

L01250485

Oficina comptable

L01250485

Unitat tramitadora

L01250485

 

Per a més informació sobre aquest servei podeu accedir al portal del Consorci AOC (Consorci Administració Oberta de Catalunya) a través de l'enllaç següent:

http://www.aoc.cat/Inici/SERVEIS/Relacions-amb-la-ciutadania/e.FACT-Empreses

 

Per altra banda, la Generalitat de Catalunya i el Consell General de Cambres de Catalunya han activat el 902 881 699, el call center català de facturació electrònica que dóna resposta als dubtes i consultes que les empreses catalanes puguin tenir en aquest àmbit.