Dimecres, 17 de Abril del 2024 25º max. / 9º min.

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Noticies / L'Ajuntament convoca l'11è Concurs de cartells de la Festa Major

L'Ajuntament convoca l'11è Concurs de cartells de la Festa Major

La data límit per lliurar les obres és el divendres 8 de setembre.

La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell ha convocat l'onzena edició del concurs de disseny de cartells de la Festa Major de Setembre a Bell-lloc d'Urgell.

Els participants han de fer arribar, amb data límit el dia 8 de setembre de 2017 i en un suport rígid vertical DIN A4 (29'7 cm d'alt x 21 cm d'ample), un disseny, original i inèdit. També caldrà adjuntar un CD amb l'arxiu en format gràfic corresponent. En el cas que no s'hagi dissenyat per ordinador, caldrà adjuntar el CD igualment amb el cartell escanejat, preferiblement en format Tiff o Jpg, i en una resolució de 300ppp.

És requisit indispensable que el disseny inclogui les frases "Festa Major de Bell-lloc d'Urgell" i "Del 28 de setembre a l'1 d'octubre de 2017".

El Jurat estarà format per artistes locals, professionals del disseny gràfic, representants de l'Ajuntament i membres de la comissió de festes, que en cap cas podran presentar-se al concurs. Es  valorarà la inclusió en el disseny d'algun motiu al·lusiu al municipi de Bell-lloc d'Urgell.

Cal destacar que, a l'igual que en les darreres edicions, la participació queda limitada només a bell-lloquins i bell-lloquines empadronats/des al municipi.

Podeu consultar les bases de participació clicant en el següent enllaç:

Bases Concurs Cartells Festa Major Setembre 2017