Dimecres, 13 de Desembre del 2017 9º max. / -2º min.

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Noticies / L'Ajuntament presenta nou web, portal de transparència i una aplicació per solucionar incidències

L'Ajuntament presenta nou web, portal de transparència i una aplicació per solucionar incidències

El nou web inclou un apartat on els veïns poden enviar les seves fotografies geolocalitzades amb una petita descripció del problema perquè l’ajuntament en pugui donar resposta.

L’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell permetrà als seus veïns informar el consistori de qualsevol desperfecte, incidència o molèsties a través del se ordinador o dispositiu mòbil. La nova pàgina web presentada aquest dijous a la sala multifuncional, inclou un apartat on els veïns poden enviar les seves fotografies geolocalitzades amb una petita descripció del problema perquè l’ajuntament en pugui donar resposta. “Bell-lloc Soluciona” és el nom que s’ha triat per aquest nou apartat del portal.

L’alcalde de Bell-lloc d’Urgell, Carles Palau, ha assegurat que “des de l’ajuntament ens comprometem a donar resposta a totes les demandes en el termini més breu possible".

A més, el ciutadà podrà seguir a través del mateix apartat web l’evolució de la seva demanda i saber quan està solucionada. Així mateix, l’alcalde ha assenyalat que “no es vetarà cap de les demandes que es facin, tot i que hi haurà un filtre previ abans de publicar-ho al web perquè no es pengi cap bestiesa”. Aquesta iniciativa del consistori està emmarcada en la reforma del portal municipal i amb la intenció d’implicar els ciutadans en el manteniment de la vila i apropar-los la gestió municipal.

Aquest mòdul per comunicar incidències, el nou portal web municipal i el portal de transparència es van presentar aquest dijous 3 de març a les 8 de la tarda a la sala multifuncional.