Tràmits presencials
Aquest espai vol oferir als ciutadans la possibilitat de descarregar-se diversos impresos per dur a terme tràmits amb l’administració i facilitar-ne la gestió. Un cop descarregats i omplerts, cal portar-los presencialment a les oficines de l'Ajuntament de Bell-lloc (Pl. Major, 8), de dilluns a divendres, de 8 a 15 hores.
· Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
· Sol·licitud de sales i equipaments
· Sol·licitud d'alta d'empadronament
· Autorització per sol·licitar certificat d'empadronament
· Autorització d'empadronament del propietari
· Sol·licitud canvi d'adreça d'empadronament
· Sol·licitud d'alta a la xarxa d'aigua i clavegueram
· Sol·licitud de canvi de nom dels nínxols del cementiri municipal
· Sol·licitud de llicència d'obres
· Sol·licitud llicència primera ocupació
· Sol·licitud de cèdula de qualificació urbanística
· Sol·licitud d'ajut o subvenció - Model justificació - Annex Memòria
· Autorització Ajuntament Antecedents Penals
· Sol·licitud de consulta de documentació de l'arxiu municipal
· Sol·licitud de participació en procés de selecció de personal