L’Ajuntament de Bell-lloc, distingit en el Top 10 en implantació de l’Administració Electrònica
El proper dijous 7 de març es dura a terme, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, una nova edició dels Reconeixements d'Administració electrònica, que organitza el Consorci d'Administració Oberta de Catalunya (AOC).
Aquests guardons premien als ajuntaments i consells comarcals que han destacat en la implantació de l'administració digital a les seves organitzacions. El premis destinats als ajuntaments s'organitzen en 6 categories diferents, en funció del seu nombre d'habitants.
L'Ajuntament de Bell-lloc rebrà el Reconeixement d'Administració electrònica dins la categoria de municipis de menys de 5.000 habitants, atorgat en base a uns indicadors objectius que proposa l'AOC, analitzant la informació que conté la web municipal i el compliment amb les lleis de transparència i de procediment administratiu. Entre d’altres, es valora l’enviament de notificacions electròniques, l’adhesió a eines com Via Oberta, que permet la cerca de documentació integrada i digital entre les administracions, la recepció de factures electròniques, o permetre al ciutadà i a les empreses la tramitació telemàtica.
L’alcalde, Carles Palau, s’ha mostrat molt satisfet de rebre per primer cop aquest reconeixement i ha volgut destacar la predisposició i implicació de tot el personal de les oficines en l’ús de les noves eines tecnològiques i el foment dels nous serveis a ciutadans i empreses. També ha assenyalat que tot i haver assolit un grau de digitalització que situa Bell-lloc entre els més destacats dels municipis catalans, cal seguir treballant com els darrers anys sempre amb la voluntat de facilitar al màxim les relacions entre ciutadania i Ajuntament.