L’Ajuntament recupera la Pineda Municipal
Des de l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell s’estan duent a terme diferents actuacions a la Pineda Municipal per tal que aquest espai emblemàtic, tan estimat pels veïns i veïnes del poble, recuperi el seu esplendor.
Fa uns mesos es van enderrocar les barbacoes existents donat el seu mal estat a causa del pas dels anys i actualment s’està instal·lant una tanca que permetrà controlar l’accés i l’aforament a aquest espai. El mal ús dels darrers anys i els nombrosos comportaments incívics han obligat a prendre aquesta decisió.
També s’instal·laran uns plafons informatius per tal que les persones estiguin informades de les obligacions i de com s’hi ha d’accedir.
Aquesta primavera i amb la col·laboració de l’escola Ramon Farrerons es farà una plantada d’arbres per repoblar l’espai i substituir els arbres morts per malaltia o sequera. S’introduiran noves especies per donar varietat i evitar la propagació de malures que els darrers anys han afectat als pins.
Mes endavant està previst la construcció d’unes barbacoes noves i l’arranjament dels lavabos malmesos per donar servei als veïns i veïnes.
Per poder accedir a la Pineda s’haurà de demanar autorització a l’ajuntament de dilluns a divendres i deixar una paga i senyal per fer-se càrrec dels possibles desperfectes. L’aforament serà limitat pel que fa al nombre de persones i al nombre de grups que hi podran accedir simultàniament.


