Dimecres, 26 de Novembre del 2025 13º max. / 1º min.

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Noticies / L'Ajuntament crea l'Espai Jove adreçat als nois i noies de 12 a 16 anys

L'Ajuntament crea l'Espai Jove adreçat als nois i noies de 12 a 16 anys

És una iniciativa organitzada per l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell i l’Esplai La Costereta, amb la voluntat d’oferir un espai de trobada, participació i diversió per a tots els joves del municipi.

Aquest mes de desembre arriba l'Espai Jove de Bell-lloc, una iniciativa organitzada per l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell i l’Esplai La Costereta, amb la voluntat d’oferir un espai de trobada, participació i diversió per a tots els joves del municipi.

Amb l'objectiu principal d'augmentar el nombre d'activitats i serveis a partir de la participació juvenil activa dels nois i noies de 12 a 16 anys, l'Espai Jove serà un punt de trobada del jovent i l'eina per unificar la veu d'aquests duent a terme les seves iniciatives que aportaran accions concretes i col·lectives al municipi en benefici d'aquest i dels seus veïns i veïnes. Al mateix temps, el projecte facilitarà contingut didàctic, educatiu, lúdic i d'oci sa per als joves, partint sempre de les necessitats que interessen i afecten els i les joves, en forma de tallers, xerrades i dinàmiques que els apoderaran permetent-los esdevenir agents transformadors de la societat, íntegrament desenvolupats com a persones, exercint la plenitud dels seus drets com a ciutadans.

Aquest dijous 27 de novembre, es durà a terme una reunió informativa per a totes les persones interessades, on s'explicarà que és l'Espai Jove, què s'hi podrà fer i com apuntar-s'hi, així com escoltar les idees i propostes de tots els assistents. No obstant, el formulari d'inscripció a les activitats ja està publicat.

Inscripcions Espai Jove

Cartell Esplai Jove

Inici de les activitats: dimarts 2 de desembre

Horaris:

- Dimarts i dijous: de 17.00 a 20.00 h
- Dissabtes: d’11.00 a 13.00 h