Dijous, 15 de Febrer del 2025 17º max. / 4º min.

Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Sou a: Inici / Noticies / Publicades les bases de participació al 17è Concurs de Cartells de la Festa Major de Setembre

Publicades les bases de participació al 17è Concurs de Cartells de la Festa Major de Setembre

La data límit per lliurar les obres serà dimarts 12 de setembre i hi haurà premis en material per valor de 150, 100 i 50 euros per als 3 primers classificats.

L'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell ha convocat i publicat les bases de participació al 17è Concurs de Cartells de la Festa Major de Setembre 2023.

Els participants han de fer arribar, amb data límit el dia 12 de setembre de 2023 i en un suport rígid vertical DIN A4 (29'7 cm d'alt x 21 cm d'ample), un disseny, original i inèdit.

És requisit indispensable que el disseny inclogui les frases "Festa Major de Bell-lloc d'Urgell" i "Del 28 de setembre al 1 d’octubre de 2023".

El Jurat estarà format per artistes locals, professionals del disseny gràfic i representants de l’Ajuntament que no podran presentar-se al concurs. Es valorarà la inclusió en el disseny d'algun motiu al·lusiu al municipi de Bell-lloc d'Urgell.

Cal destacar que, a l'igual que en les darreres edicions, la participació és lliure i oberta a tothom.

Podeu consultar les bases de participació al concurs clicant al següent enllaç:

Bases de convocatòria XVII Concurs de cartells Festa Major de Setembre 2023