Valoració del primer any de "Bell-lloc Soluciona"
Aquest mes fa un any que l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell va estrenar nou web i l’eina per comunicar incidències anomenada BELL-LLOC SOLUCIONA.
La valoració d’aquest primer any és satisfactòria ja que la participació dels ciutadans en la gestió diària del poble a traves dels comunicats enviats mitjançant aquesta eina ha estat considerable.
Durant aquest any s’han resolt un 85,7% de les incidències comunicades. El 14.3% que resten pendents són incidències que tenen un procés de solució més elaborat com per exemple el problema de velocitat al camí de Vilanova o l’excés de trànsit al carrer Sant Jordi.
Tot i aquesta bona valoració, la voluntat és potenciar encara més aquesta eina per a que la comunicació amb els ciutadans siguin més àgil i efectiva. Convidem a tothom per a “treguin tot el suc possible” a aquest mitja de participació.
L’Ajuntament de Bell-lloc continua apostant per les noves tecnologies en matèria de comunicació i transparència però sense oblidar els canals habituals per relacionar-se amb els veïns i veïnes.