Actes de les meses de contractació
La Mesa de Contractació és l’òrgan competent per a la valoració de les ofertes en els procediments oberts, restringits i negociats amb publicitat que convoca l'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell.
L'Ajuntament de Bell-lloc d'Urgell publica, des de de l'any 2016, tots els decrets de constitució de les Meses, modificacions i actes de valoració a la Plataforma de Contractació, dins de cada un dels expedients en licitació.
Relació Actes de les meses de contractació 2020:
Contracte de Reforma i Ampliació de l'Enllumenat Exterior (Fase 4)
- Designació de la Mesa de Contractació (clàusula catorzena del Plec de clàusules administratives particulars)
Relació Actes de les meses de contractació 2019:
Concessió administrativa demanial per a la gestió i explotació del bar de la Cultural (EXP. 96/2019)
- Acta de la mesa de contractació d'obertura dels sobres digitals «A» i «B»
- Acta de la mesa de contractació d'obertura del sobre digital «C»
Relació Actes de les meses de contractació 2018:
Contracte de servei de neteja dels edificis públics i dependències municipals (EXP. 128/2017)
- Acta de qualificació de documentació administrativa sobre 1
- Acta de qualificació de documentació administrativa sobre 3 (criteris avaluables automàticament)
Relació Actes de les meses de contractació 2017:
Contracte administratiu especial per a l’explotació de servei de bar i cafeteria de la Zona Complex Esportiu Ignasi Miquel de Bell-lloc d’Urgell (piscines municipals i pavelló (EXP. 111/2017)
- Acta de qualificació de documentació administrativa i proposta d’adjudicació 1
- Acta de qualificació de documentació administrativa i proposta d’adjudicació 2
Relació Actes de les meses de contractació 2016:
Contracte administratiu especial per a l'explotació del bar "La Cultural" (EXP. 10/2016)
- Acta de qualificació de documentació administrativa i proposta d’adjudicació 1
- Acta de qualificació de documentació administrativa i proposta d’adjudicació 2